EMM logo loader

Anna Proszowska-Sala - Warsztaty z budowania marki artysty

Anna Proszowska-Sala

 

Executive i career coach. Na co dzień współpracuje z utalentowanymi profesjonalistami z branży muzycznej, w tym dyrygentami, kompozytorami, instrumentalistami, wokalistami, w tym śpiewakami operowymi, zespołami, agentami, producentami muzycznymi, jak również innymi przedstawicielami branży artystycznej i kreatywnej. W swojej pracy koncentruje się na wyzwalaniu potencjału twórczego, kreatywności i tworzeniu skutecznej strategii, by osiągać obrane cele. Jest misją jest wyposażanie artystów muzyków w wiedzę niezbędną do tego, aby efektywnie działać we współczesnym świecie i mieć na niego większy wpływ.

 

Specjalistka w zakresie strategicznego planowania komunikacyjnego, w tym budowania marek, zespołów, kultury organizacyjnej, pubic relations i public affairs.

 

Pierwsza część jej zawodowego życia była związana z muzyką. Jest absolwentką Uniwersytetu Muzycznego w Salzburgu w klasie klawesynu prof. Elżbiety Chojnackiej oraz prof. Kennetha Gilberta oraz Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie klawesynu prof. Leszka Kędrackiego. Ukończyła prestiżowy Woman’s Leadership Development Programme na University of Oxford oraz studia ekonomiczne na Uniwersytecie Leona Koźmińskiego w Warszawie.

 

Zajmowała kierownicze stanowiskach w międzynarodowych korporacjach, zbudowała uznaną na polskim rynku firmę doradczą (Citybell Consulting).  Brała udział i nadzorowała realizację blisko 200  projektów doradczych i komunikacyjnych o randze krajowej i międzynarodowej dla biznesu oraz instytucji, za które jej firma otrzymała aż 16 nagród na najważniejszych konkursach branżowych w kraju i zagranicą.

 

Wśród klientów, dla których dotychczas pracowała i którzy powierzali jej swoje marki i budżety znajdują się takie firmy jak: T-mobile, Orange, Stroer Group, Jeronimo Martins, ABB, PZU SA, Polnord SA, AMS SA, European Commision, Vastint, Costa Coffe, SMB Miller, Kompania Piwowarska , zarządy miast i regionów: Gdańsk, Toruń, Poznań, Warszawa, Szczecin,  Rzeszów, Bydgoszcz, woj. pomorskie, warmińsko-mazurskie, podkarpackie,  kujawsko-pomorskie. Realizowała marketingowe projekty doradcze dla instytucji kultury m.in.: Park Kultury- Młyny Rothera, Filharmonia Szczecińska, UMFC w Warszawie, Akademia Muzyczna w Gdańsku oraz tworzyła strategie publicity dla wielu czołowych festiwali i wydarzeń kulturalnych w Polsce. 

 

Prowadzi autorskie wykłady i programy rozwoju kariery i przedsiębiorczości artystycznej na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie oraz Akademii Muzycznej w Gdańsku,
w których wzięło dotychczas udział ponad 1000 młodych artystów muzyków.

 

Gościnnie prowadzi wykłady i warsztaty współpracując z instytucjami kultury i organizacjami pozarządowymi jak również organizacjami biznesowymi.

Anna Proszowska-Sala - Warsztaty z budowania marki artysty

Aktualności

Partnerzy i sponsorzy

Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej na ten temat na Polityka prywatności